segunda-feira, 6 de julho de 2009

Aniversário do Guruji 10 Julho de 2009


Our Loved Gurudev

I bow to You!
I bow to all Hindu Masters, Kriya Yoga Master , Swamis, Yogachariyas, Bramacharis, Who are teaching for us the Kriya Techniques whit Love.
August, 10 is a very, very special day,
May God give to us the opportunity to be a good disciple, and to bow in Your feet’s Lotus. Thank You for Your love, teaches, correctives, example, power, attention, light and pray! I will practice more and deeply in next four months and make a spiritual diary every day whit sincerity and devotion. I Know You are present in every time whit me and I am grate for Your diksha for ever!
I am full in Divine Love and Devotion for You!
Jay Guru Omkara!



Amado Gurudev


Eu me cuvo a você!


Eu me curvo a todos Mastres Hindus, Mestes da Kriya Yoga , Swamis, Yogachariyas, ecial, muito especial : seu aniversário! Que Deus dê a nós a oportunidade de sermos bons discípulos, nos seus pés de Lotus. Obrigado por nos amar, ensinar, corrigir, ser exemplo, seu poder, atenção, luz e e orações! Vou práticar mais e profundamente nos próximos quatro meses e fazer o diário espiritual diariamente Com sinceridade e dedicação. Eu sei que ocê está presentes todo o tempo comigo e estou grata pela Sua diksha para sempre! Estou cheia de Amor Divino e devoção por Você! Jay Guru Omkara!




Nenhum comentário:

Postar um comentário

Seja bem vindo! Om Tat Sat Om