domingo, 17 de janeiro de 2010

Public Thanks to Eni Osso and Prajnanananda - Hariharananda & [Babaji]





Living in  Satsang!
To singing and praying to God and Masters, to talking about They, spriptures and realy giving atention and respect a everyone who need a help, is the best. I am full in gratitude and devotion  because to know the Masters in action is a big grace!
Thank you Marcos, thank you Quinho

I bow to God in all directions and forms, I bow to You my Beloved Gurudev and my Great Master and  Parama Gurudev !

 To live is a great experience divine!

Viver em satsang!
Cantando e orando para Deus e Os Mestres , conversando sobre Eles, as escrituras e realmente dando atenção e respeito a todos que necessitam de ajuda, é o melhor de tudo.Eu estou cheia de gratidão e devoção porque conhecer os Mestres em ação é uma grande graça! Eu reverencio Deus em todas as direções e formas, Eu reverencio Você meu Amado Gurudev e meu grande Mestre e Guru do meu Gurudev!

Viver é uma grande experiência divina!





Nenhum comentário:

Postar um comentário

Seja bem vindo! Om Tat Sat Om